poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie grudnia 2012

Wybierając się na imprezę sylwestrową, postanowiłam wreszcie napisać podsumowanie grudnia. Jeszcze w poprzednim podsumowaniu Plotkara pisała o ponad 5370 odwiedzinach, teraz to już prawie 9000. Zgłoszeń nieco mniej, ale kolejki pełne (albo raczej przepełnione) i nikt nie powinien narzekać na brak roboty.

Plotkara
Oceny: 0
Odmowy: 0
Inne: 1
Razem: 1
Średnia z wystawionych ocen: brak

Beatrycze
Oceny: 1
Odmowy: 0
Razem: 1
Średnia z wystawionych ocen: 2,0

Listopadowa
Oceny: 1
Odmowy: 2
Razem: 3
Średnia z wystawionych ocen: 6,0

Czarny Lis
 Oceny: 0
Odmowy: 0
Razem: 0
Średnia z wystawionych ocen: brak

Podsumowując
Oceny: 2
Odmowy:0
Razem: 3
Średnia z wystawionych ocen: 4

Celujący
Cmantarz mojej automonii

Dopuszczający
Separate dance


Nie ma się czym chwalić, co? Nie dość, że nie dodałam oceny, którą miałam opublikować dzisiaj (jestem tak niesłowna, że szok, sama siebie za to nie znoszę), to pojawiło się znów zero przy Lisku. Niestety, jeśli Czarny lis nie opublikuje do końca stycznia oceny, trzeba będzie się pożegnać, tak twierdzi Plotkara. Chociaż nikt nie chce, by jedna z oceniających została wyrzucona, to na razie nic nie zapowiada, że to się skończy inaczej.

Kolejną sprawą jest pierwszy punkt regulaminu dla oceniających. Ostatnio ocenianie nie idzie tak szybko, jakby wszyscy chcieli, a w regulaminie jasno jest napisane, ile kto powinien opublikować. Czy trzy oceny powinny zostać zamienione na dwie?

Bawcie się dobrze! Żeby Was kac nie męczył i na początku, i przez cały 2013 rok!

20 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    Listopadowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku Robaczki : ).
    Właśnie wróciłam z wyjazdu sylwestrowego. Rok 2013 zaczął się dla mnie dosłownie tragicznie...
    Bardzo przepraszam osoby z mojej kolejki za to, że tyle czekają. Miałam w planach nadrobić wszystko w przerwie świątecznej, ale wydarzyło się w mojej rodzinie kilka nieszczęśliwych wypadków i niestety nie dałam rady niczego napisać.
    Co do trzech lub dwóch ocen to dla mnie jest to naprawdę obojętne. Przecież Was nie biję i nie wyrzucam, gdy napiszecie jedną ocenę zamiast trzech. Także dostosuję się do decyzji większości. Chcę żeby była to dla nas przyjemność, a nie przymus. Inaczej wygląda sytuacja Liska, która od miesięcy niczego nie opublikowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego tragicznie o.O?

      Usuń
    2. Umarł mój wujek. Niedawno skończył 50 lat. Młody człowiek.

      Plotkara // niezalogowana.

      Usuń
    3. Ojej, przykro mi ;(

      Antonówka

      Usuń
  3. Moje kochane oceniające, w związku z dramatycznym zdarzeniem, jakim jest podjęcie decyzji o zamknięci LK apeluję o poszukiwanie nowych oceniających i pisanie ocen. Nie wyobrażam sobie Krytycznych w takiej sytuacji, a nieubłaganie się do niej zbliżamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję,że do tego nie dojdzie. To byłoby straszne :( Chętnie bym Wam pomogła,ale na moje nieszczęście nie umiem pisać ocen chociaż bardzo bym chciała:) Ale za to mogę do was zgłosić moje blogi:)

      Usuń
    2. Pisania ocen można się nauczyć. Po to jest okres próbny. Najlepiej uczy się poprzez czytanie ocen innych, wyłapywanie tego, na co oceniający zwracają uwagę oraz poprzez pobyt na próbnym. : )

      Plotkara // niezalogowana.

      Usuń
    3. Ale jeszcze dodać mój własny problem z przecinkami i powtórzeniami... :D

      Usuń
    4. To też da się poprawić.

      Usuń
  4. Jeaaa. Coś się ruszyło z moim pisaniem ocen : ).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nie macie ramki Obserwatorzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym pytaniem musisz poczekać na Beatrycze : ).

      Usuń
    2. Mogę wstawić gdzieś (tylko gdzie? bok, dół?), jak chcecie. W sumie nigdy o tym po prostu nie pomyślałam ;) Ale pomysł dobry.

      Usuń
    3. Możesz wstawić po prawej : ) Tam w sumie jest trochę wolnego miejsca : )

      Usuń
  6. Jak tam Wam idzie pisanie ocen?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko. Blog nie jest zły, widać wkład pracy, ale przerwa od ocen robi swoje - ciężko mi sklecić jakiekolwiek zdanie...

      Usuń
    2. Ciężko. A wizja 7 egzaminów za trzy tygodnie wcale mi nie pomaga.

      Listopadowa

      Usuń
    3. Masz aż 7 egzaminów?

      Usuń
    4. Dokładnie tak.
      W tym 5 ustnych, nienawidzę ustnych egzaminów, chociaż są lepsze pod względem oceniania. Tak było w liceum, więc jakoś pożegnałam się już z tą myślą, że są lepsze ;p

      Listopadowa

      Usuń