sobota, 12 stycznia 2013

63 komentarze:

  1. *śmiech* Wydaje mi się, że dziewczyna zgłaszała się tam również do oceny i po prostu linki sobie na blogu uzupełniała. Jak u nas zgłoszenie napisała, to po prostu nie ten link wkleiła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się zgłosi jeszcze raz : ).
      Co Ty robisz na nogach o 9?! Spać! Dziś Twój wielki dzień, wieczór i noc : *

      Usuń
    2. Beatrycze, studniówka dzisiaj? :)

      Usuń
  2. A żeby było jeszcze śmieszniej... Polecam ten list i komentarze pod nim! Szaleństwo xd
    http://www.papilot.pl/historie-czytelniczek/20934/LIST-Dziewczyny-po-ilu-miesiacachlatach-zwiazku-uslyszalyscie-Kocham-Cie-Ja-wciaz-na-to-czekam.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... nie ogarniam kompletnie o co chodzi, nikt się nie zgłaszał do was do oceny, więc nie rozumie skąd odmowa, a przede wszystkim, skąd u ciężkiego licha jakiekolwiek zgłoszenie? Obstawiam, że ktoś sobie robi żarty, bo innego rozwiązania nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O już łapię o co chodzi, przejrzałam zgłoszenia u Was.

      Usuń
    2. Według teorii Beatrycze osoba, która zgłosiła Waszą ocenialnie do oceny, popełniła błąd w adresie bloga (wkleiła Wasz zamiast swojego). Jak tylko dokończę pisać esej, postaram się to wszystko wyjaśnić.

      Usuń
    3. Myślę, że to właściwa teoria ;)
      Moi sąsiedzi z góry mają remont od 2,5roku, a ci z klatki od października, przy czym połowa ich mebli nadal stoi u nas, hurraaaa.

      Usuń
    4. Jakbym o swoich sąsiadach czytała... ci, którzy tak ambitnie remontują w tej chwili mają mieszkanie o powierzchni 30m2 i remontują od ponad roku... Co tam można remontować?!

      Usuń
  4. Kur... waaaaa! Jak tak można?! To człowiek nagle ma wenę, chce napisać zaległe prace na uczelnie oraz odrobić pracę domową, a tu sąsiad wierci, tłucze, wali, krzyczy... Jak można remontować mając za ścianą studentkę, która chce się uczyć?! ; /

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem jak u Was, ale u mnie zaczyna włączać się stres przed sesyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mnie to przestało ruszać. Od 8 rano mój sąsiad wierci i robi to nadal, co oznacza, że na nauczenie się 500 stron na kolokwium z fizyki mam... jeden dzień.

      Usuń
    2. nie umiesz się uczyć przy wierceniu?
      masz Ty młodsze rodzeństwo?

      Usuń
    3. Jestem jedynaczką. A wiercenie w ścianie z betonu od 8 do 22 potrafi zabić...

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Sesja, ale od 9.02 będzie leeepiej : )

      Usuń
    2. Mój brat też ma teraz sesję. Miał przyjechać do domu, ale tak się boi, że nie zda jednego egzaminu,ze siedzi i kuje całymi dniami:)

      Usuń
    3. Nie, aż tak źle (a może raczej dobrze?) ze mną nie jest. Ogólnie to jakoś tak to po mnie spływa, bo póki co mam kolokwia, egzaminy to inna bajka, choć te kilka grubych książek do fizyki nieco mnie przeraża.

      Usuń
  7. mO brat tak 1-3 rok się nie martwił, ale 4 to nie przelewki a na dodatek gościu od egzaminu już zdążył oblać ileś tam osób. Jeśli mój brat też nie zda egzaminu to sesja już nie będzie go obchodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakieś poprawki? Warunki? etc?

      Usuń
    2. Dokładnie nie wiem jak to działa, ale to coś takiego, że jak nie zdasz tego egzaminu to po prostu nie dopuszczają cię do sesji, czy coś takiego musiałabym dokładnie zapytać

      Usuń
  8. Pierwszy egzamin zaliczony na 5! + milion do samooceny + 10 nowych znajomych pragnących poznać tajniki mojej wiedzy czyt. pożyczyć podręcznik xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję : ) To było całkiem łatwe. Najgorsze przede mną - trzy trudne kolokwia. Z dwóch muszę dostać 5, żeby nie pisać egzaminu i mieć 4 zarówno z ćwiczeń jak i z egzaminów, a z trzeciego muszę dostać 4, żeby zaliczyć przedmiot.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam :) Ja na Twoich studiach nie przeżyłabym :P Wszyscy mówią,że studia prawnicze są trudne i wgl, a mój brat trzy lata się obijał zanim wziął się do roboty:D A i tak średnią ma cały czas 4,5 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Jest całkiem fajnie : ) Ostatnio na zajęciach jestem praktycznie sama. Wczoraj 6 godzin wykładów, na których byłam ja i wykładowca. Dzisiaj było nas przez cały dzień 5 osób. Kameralnie bardzo : )

      Usuń
  11. Leszczyna nam zaginęła, wiecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz myśli używając słowa "zaginęła"?

      Usuń
    2. chyba to, że nie odpisuje na maila, ale pewności nie mam ;)

      Listopadowa

      Usuń
    3. Ano nie odpisuje. Pewnie zajęta : )
      Wiecie, że dzisiaj na zajęcia przyszedł mój wykładowca od jednego przedmiotu i powiedział, że na najbliższych zajęciach mamy egzamin końcowy? To zaledwie kilka dni!

      Usuń
    4. U mnie jeden ciągle zmienia termin, bo z nim mam dwa egzaminy i raz jeden jest 28, raz drugi, także nie wiem czego zacząć się uczyć xD

      A poza tym się rozchorowałam i nic, zupełnie nic mi się nie chce.

      Listopadowa

      Usuń
    5. Wiesz, patrząc na moich wykładowców, dochodzę do wniosku, że sesję traktują jak wakacje, bo w następnym tygodniu mam 3 z 7 egzaminów, a sesja jest przecież od 29...
      Musicie za mnie mocno trzymać kciuki, bo oprócz trzech egzaminów mam jeszcze trzy kolokwia i jak ich nie zdam to nawet nie będzie kiedy poprawić...
      Plotkara // niezalogowana

      Usuń
  12. Yeah! Mój brat zaliczył na 3+! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogratuluj mu : ).
      Plotkara // niezalogowana

      Usuń
    2. Już to zrobiłam:) Trochę kiepsko, jak na niego, ale ważne,że zdał:) Inaczej już miałby wakacje :D

      Usuń
    3. Wiesz, 3 + to u nas na fizyce marzenie 90% studentów, bo jest to praktycznie niewykonalne.
      Plotkara // niezalogowana

      Usuń
  13. I wiadomość dobra lub zła w zależności od punktu widzenia - na moim kierunku zostało już tylko 10 osób... A to dopiero 1 semestr.
    Plotkara // niezalogowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku. dlatego nigdy nie wybiorę niczego z fizyką na studiach:)

      Usuń
    2. Akurat fizyka wcale nie jest trudna. Po prostu te 17 osób wybrało studia, żeby wybrać, bo chcieli mieć stypendia, akademik lub status studenta uprawniający do zniżek. To nie jest tak, że oni studiowali i ich oblano, sami zrezygnowali, a spora część pojawiała się przez pierwsze dwa tygodnie lub nigdy jej nie widzieliśmy.

      Usuń
  14. Proszę Listopadową o ocenienie bloga mimo przeterminowania.
    godzina-potepionych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej. Przepraszam również, ale z mojej strony będzie delikatna obsuwa.

      Listopadowa

      Usuń
  15. Chciał człowiek napisać trzy oceny w miesiącu i po prostu się nie da, bo sesja przyblokowała... ; /

    OdpowiedzUsuń
  16. Postaram się dokończyć i opublikować ocenę w piątek. To byłoby na tyle, jeśli chodzi o moją aktywność w tym miesiącu. Wynik jest naprawdę poniżej krytyki, ale ilość kolokwiów mocno mnie przytłacza. Większość jest z jednego, znienawidzonego przeze mnie przedmiotu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skończę wreszcie tę ocenę, co stoi prawie nie ruszona od końca grudnia, gdy latanie za ocenami na półrocze mi się skończy. Nagle nauczyciele stwierdzili, że mają za mało ocen. Na szczęście to już się kończy i odetchnę nieco...

      Usuń
    2. U mnie semestr zawsze kończył się w ostatni dzień przed świętami. Świetna sprawa ; p

      Usuń
  17. Słuchajcie, w postach jest cała skończona ocena Czarnego Lisa. Co z nią zrobić? Jest gotowa od kilku tygodni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, coraz bardziej skłaniam się do odpowiedniego sformatowania tej oceny, opublikowania i podziękowania za współpracę. Przestałam chyba patrzeć na sprawę z Lisem pozytywnie już od jakiegoś czasu...

      Usuń
    2. Tak, zajmę się tym... hm. Nie wiem. Miałam plan zająć się tym 31.01, ale nie dam rady... ; / Mam 31 kolokwium a 1.02 egzamin.

      Usuń
  18. Witajcie Krytyczne!

    Wpadam jak po ogień do Beatrycze - zdobyłaś specjalną rangę NASA na Opieprzu ze względu na zdobyte punkty przez poprawienie nas ;] Gratuluję!

    Asetejek

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ktoś byłby zainteresowany napisaniem podsumowaniem stycznia w dniu 31.01? 31.01 mam kolokwium, 1.02 mam egzamin i po prostu nie dam rady. Nie będzie tego wiele, ale zwyczajnie nie znajdę na to czasu : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę ja, to dużo czasu nie zabierze : )

      Beatrycze (niezalogowana)

      Usuń
    2. No po prostu Cię kocham <3. Dziękuję i przepraszam, że zawalam, ale mam mnóstwo kolokwiów i egzaminów : (
      Lum szczególnie przepraszam, która czeka i czeka. Wybacz mi, dziewczyno.

      Usuń
  20. żyje xd
    jeszcze :D

    Listopadowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze? A jak Twoje egzaminy, Słońce? Bo wiemy już, że osiągasz sukces za sukcesem : ). Mam nadzieję, że się wysypiasz : *.

      Usuń
  21. Na mocy niezaliczonych ćwiczeń zostałam zwolniona z jednego egzaminu aż do momentu zaliczenia owych ćwiczeń, czyli... od jutra mam czas na ocenianie + czas do bodajże 25 marca na zaliczenie powyższych ćwiczeń i dwóch egzaminów. Pięknie jest ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Blachy perforowane wysokiej jakości. Gwarancja satysfakcji! Frezowane są wyłącznie otwory, których nie można uzyskać za pomocą dziurowania W większości tradycyjnych procesów szczelina jest lepsza niż otwór okrągły.

    OdpowiedzUsuń