czwartek, 3 października 2013

[2522] Odmowa oceny bloga medyczna pasja

Generalnie przepraszam za moją długą, a nawet bardzo długą nieobecność, która jest związana z wieloma różnymi czynnikami. Na jedne miałam jakiś niewielki wpływ, na inne praktycznie żaden. Obecnie nie jestem w stanie obiecać nic ponadto, że w tym miesiącu moja kolejka znacząco się odblokuje. Jeszcze raz przepraszam za zwłokę. Szczegółowe informacje będą dostępne po weekendzie na mojej podstronie.
Po pierwsze nie otrzymałam ani jednej wiadomości od prawdziwej autorki bloga. Zgłoszenie wygląda następująco:
http://medycznapasja.jimdo.com/medycznapasja (nie ja jestem autorem bloga, ale jego autorka dała mi wolną rękę jeśli chodzi o reklamę i ogólnie zamieszczanie gdziekolwiek informacji o jej blogu ;)
Cath
Wygląda bardziej na reklamę, aniżeli na zgłoszenie do oceny, ponadto został złamany punkt 6 regulaminu ocenialni, co dla mnie niezbicie świadczy o tym, że autorka bloga nie ma pojęcia o zgłoszeniu, a dla mnie jest to jednoznaczne z odmową. Poza tym nie oceniam ani miszmaszów, ani blogów ściśle poświęconych jakiejś dziedzinie — w tym wypadku medycyna.
Pozdrawiam,
Cath.

1 komentarz:

  1. Witam. Nazywam się Asia Nowakowska i jestem autorką w/w bloga. Nie miałam pojęcia o prośbie oceny bloga, ani nawet o istnieniu takiej strony jak ta. Bardzo przepraszam za kłopot związany z moim blogiem, bo nie chciałabym ani go reklamować, ani tym bardziej sprawiać problemu komukolwiek. Bardzo dziękuję za informację oraz bardzo kulturalne poinformowanie mnie o zdarzeniu. Jeszcze raz bardzo przepraszam za kłopot i ponieważ mam podejrzenie kto wysłał zgłoszenie, to obiecuję, że się tym zajmę i zadbam o to, aby więcej nie tracić niczyjego cennego czasu. Pozdrawiam Serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń